Regulamin Sklepu Daszewska Florist

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez Flower Company Michał Grenda (dalej: „Sprzedawca”).
  2. Sprzedawcą jest Flower Company Michał Grenda, z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Elbląskiej 69/71 A3, 80-761 Gdańsk, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (NIP 5833391412, REGON 385681705).
  3. Regulamin został sporządzony zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa polskiego.

II. Definicje

  1. Sprzedawca – Flower Company Michał Grenda, NIP 5833391412, REGON 385681705.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu internetowego.
  3. Sklep – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem https://daszewskaflorist.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
  4. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze sklepu internetowego.

III. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Usługi świadczone przez Sprzedawcę obejmują: a) umożliwienie przeglądania oferty sklepu internetowego, b) umożliwienie składania zamówień za pośrednictwem sklepu internetowego.
  3. Korzystanie ze sklepu internetowego wymaga posiadania urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookies.
  4. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad określonych w Regulaminie.

IV. Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać całodobowo za pośrednictwem sklepu internetowego.
  2. W celu złożenia zamówienia należy: a) wybrać produkt z oferty sklepu i dodać go do koszyka, b) wypełnić formularz zamówienia, c) dokonać płatności zgodnie z dostępnymi metodami.
  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

V. Płatności

  1. Klient może dokonać płatności za pośrednictwem metod dostępnych w sklepie internetowym.
  2. Dostępne metody płatności to: a) PayU, b) przelew tradycyjny.
  3. Ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

VI. Dostawa

  1. Dostawa zamówionych produktów odbywa się na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
  2. Dostępne sposoby dostawy to: a) Kurier InPost, b) Paczkomat InPost.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy znajdują się na stronie sklepu internetowego.

VII. Polityka zwrotów

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu produktu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia, zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia, przesyłając je na adres e-mail daszewska.grenda@gmail.com lub na adres siedziby Sprzedawcy.
  3. Klient jest zobowiązany zwrócić produkt w stanie nienaruszonym w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu produktu ponosi Klient.

VIII. Polityka reklamacji

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych zakupionego towaru.
  2. Reklamacje należy składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub mailowo na adres daszewska.grenda@gmail.com.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej wpłynięcia. Klient zostanie poinformowany o decyzji za pomocą wiadomości e-mail lub telefonicznie.

IX. Polityka prywatności

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Flower Company Michał Grenda, z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Elbląskiej 69/71 A3, 80-761 Gdańsk.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień, świadczenia usług oraz kontaktu z Klientem zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  3. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  4. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu internetowego.

X. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny na stronie sklepu internetowego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianach Klienci będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.